on her twinnie

Dalam perbincangan singkat sepulang kerja..

Achie: jadi dia lulusan?

Icha: *menyebutkan salah satu universitas di aussie*

A: ow I see.. Jurusan apa?

I: mechatronic

A: apaan tuh?? Hahahahaha..

I: huahahahaha responnya sama kayak gue! Dia sih udah pasrah sama respon kebanyakan orang pas tau chyush. Itu kayak matematika dan elektronik. Macam robot2 gitu..

A: dan dia bekerja di perusahaan?

I: PIPA!!

A: huahahahahahahahahahaha jauh yaaaa.. Capek2 belajar robot kerjaannya ngurusin pipa?? Itu sama aja kayak arsitek tapi jualan nasi rames! Gak ada nyambung2nya acan!
*no offense lho ya, ini cuma perbandingan yang sama jauh dan gak nyambungnya*

I: huahahahahahaha ini harus masuk blog elo!!

This afternoon, I don’t feel like we’re 2 workers heading home. I feel like we’re still univ students heading home. Ah chaaa, alafyu pol. Bantu aku yaaa.. :’)

Sent from Achie’s black gemstone.😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s